Tako kot vsako leto je bila tudi tokrat Planica prava paša za oči in magnet za gledalce. Sploh pred TV-sprejemniki si je polete znova ogledalo absurdno število ljudi.
Najbolj gledana je bila pričakovano 2. serija zadnje nedeljske tekme ki si jo je v povprečju ogledalo kar 23,4 odstotka oziroma 439.400 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja v povprečju kar 80 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Med gledalci so odlično sprejeti tudi vsi prenosi s terena pred, med in po poletih. Tako je največ gledalcev spremljalo prenos s terena med prvo in drugo serijo nedeljskih smučarskih poletov iz Planice, ki si ga je ogledalo kar 20,1 odstotka ali 377.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oziroma kar 78 odstotkov vseh takratnih gledalcev televizije.
Vsaj minuto katerega koli od letošnjih prenosov iz Planice si je na TV Slovenija 2 ogledalo kar 774.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let. Prenosi smučarskih poletov so bili tako od petka do nedelje gledane vsebina na vseh slovenskih televizijah.
VIR: MMC, RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dne