Vsaj minuto planiškega spektakla si je ogledalo tri četrt milijona ljudi

Tako kot vsako leto je bila tudi tokrat Planica prava paša za oči in magnet za gledalce. Sploh pred TV-sprejemniki si je polete znova ogledalo absurdno število ljudi.

Najbolj gledana je bila pričakovano 2. serija zadnje nedeljske tekme ki si jo je v povprečju ogledalo kar 23,4 odstotka oziroma 439.400 gledalcev, starejših od štirih let, kar predstavlja v povprečju kar 80 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Med gledalci so odlično sprejeti tudi vsi prenosi s terena pred, med in po poletih. Tako je največ gledalcev spremljalo prenos s terena med prvo in drugo serijo nedeljskih smučarskih poletov iz Planice, ki si ga je ogledalo kar 20,1 odstotka ali 377.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oziroma kar 78 odstotkov vseh takratnih gledalcev televizije.

Vsaj minuto katerega koli od letošnjih prenosov iz Planice si je na TV Slovenija 2 ogledalo kar 774.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let. Prenosi smučarskih poletov so bili tako od petka do nedelje gledane vsebina na vseh slovenskih televizijah.

VIR: MMC, RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dne